Home » Franchising 2011: Έρευνα για το profile των Υποψήφιων Franchisees

Franchising 2011: Έρευνα για το profile των Υποψήφιων Franchisees

Συντάκτης: Franchise Success

Photos Via Flickr

Το FRANCHISE SUCCESS δημοσίευσε την «Έρευνα Υποψήφιων Franchisees 2011» με στόχο την αποτύπωση των αλλαγών στο προφίλ των franchisees, των τάσεων στο χώρο του franchising στην Ελλάδα και των κρίσιμων θεμάτων που θα πρέπει να αντιμετωπίσουν τα δίκτυα franchise, έτσι ώστε να επιτύχουν τους στόχους ανάπτυξης τους σε περίοδο κρίσης.

Την τρέχουσα χρονική περίοδο παρατηρούνται αλλαγές στο προφίλ των υποψήφιων νέων franchisees, στην διαδικασία λήψης απόφασης που ακολουθούν για επένδυση σε ένα σύστημα franchise, στο βαθμό εμπιστοσύνης τους προς τα μέσα επικοινωνίας και στις απαιτήσεις προς τους franchisors και τις εταιρίες συμβούλων franchise. Το νέο τοπίο παρουσιάζει προκλήσεις και ευκαιρίες προς τα δίκτυα franchise καθώς θα πρέπει να διαμορφώσουν ανάλογα την στρατηγική τους, τις υπηρεσίες υποστήριξης και την επικοινωνία με τους υφιστάμενους και τους υποψήφιους νέους franchisees.

Παράλληλα οι εταιρίες συμβούλων και τα μέσα επικοινωνίας στο χώρο του franchise θα πρέπει να αναδιαμορφώσουν τις υπηρεσίες τους, έτσι ώστε να προσφέρουν αξία στα δίκτυα και τους franchisees και να ενισχύσουν την ανταγωνιστικότητα τους.

Τα βασικά συμπεράσματα της έρευνας:

  • Ενώ η οικονομική κρίση έχει σίγουρα επηρεάσει την απόφαση την απόφαση των υποψηφίων franchisees για ένταξη σε ένα δίκτυο franchise αυξάνοντας τον κύκλο λήψης απόφασης, η πλειοψηφία των ερωτηθέντων θεωρούν ότι το franchise σε περιόδους κρίσης αποτελεί ευκαιρία καθώς και μια πιο ασφαλή επιλογή επιχειρηματικής δραστηριότητας. Μειοψηφία μόνο των συμμετεχόντων δήλωσε ότι έχει αναβάλει τα επενδυτικά του σχέδια εξαιτίας της οικονομικής κρίσης.
  • Για τους υποψήφιους franchisees ο ιδανικός franchisor χαρακτηρίζεται από αξιοπιστία, διαφάνεια και υπευθυνότητα. Σημαντικό κριτήριο αποτελεί η οικοδόμηση μακροχρονίων σχέσεων με τον franchisor. Είναι προφανές ότι η νομοθετική ρύθμιση της προ-συμβατικής περιόδου θα συμβάλει ιδιαίτερα στην ενίσχυση της αξιοπιστίας του θεσμού και στην περαιτέρω ανάπτυξη του.
  • Το ύψος της επένδυσης και η αξιοπιστία της επιχείρησης φαίνεται να πρωτοπορούν στα κριτήρια επιλογής ενός franchise concept. Η ύπαρξη διαφάνειας με τους franchisees είναι κρίσιμα στοιχεία για την ένταξη σε ένα δίκτυο franchise και στον τομέα αυτό απαιτείται διαφοροποίηση του μοντέλου προσέλκυσης και επιλογής franchisees.
  • Υπάρχει ανάγκη για αξιόπιστη πληροφόρηση στο χώρο του franchise και καθοδήγηση στα πρώτα επιχειρηματικά βήματα των νέων franchisees, γεγονός που καθιστά αναγκαία την ύπαρξη σοβαρών υποδομών και κουλτούρας “franchise”.

Δείτε την πλήρη έρευναFranchising 2011: Έρευνα για το profile των Υποψήφιων Franchisees

Μπορεί να σας ενδιαφέρουν

Αφήστε ένα σχόλιο