Η ανάπτυξη ενός ανταγωνιστικού δικτύου franchise απαιτεί μια ολοκληρωμένη προσέγγιση που συνδυάζει πρακτική εκπαίδευση (hands-on training) και μια ισχυρή κουλτούρα μάθησης. Οι συνεχείς αλλαγές στην αγορά και οι αυξανόμενες απαιτήσεις των καταναλωτών καθιστούν την εκπαίδευση των franchisees ζωτικής σημασίας, ώστε να μπορούν να προσαρμόζονται γρήγορα και να διατηρούν τη συνοχή και την ποιότητα του brand.
-
-
FranchiseeMarketingΝέος FranchiseeΝέος FranchisorΣύμβουλοι Franchise
Η Επόμενη Μέρα στο Franchising: Ευκαιρίες, Κερδοφορία και Στρατηγικές Ανάπτυξης για το 2025
Συντάκτης: Παναγιώτης Γ. ΡουσόπουλοςΣυντάκτης: Παναγιώτης Γ. ΡουσόπουλοςΟι αλλαγές των καταναλωτικών προτύπων, οι έντονες πιέσεις για μείωση κόστους, η αυξανόμενη σημασία της τεχνολογίας και η έμφαση στην κερδοφορία ανά μονάδα οδήγησαν τις αλυσίδες να στραφούν προς πιο ευέλικτες και αποδοτικές δομές. Σε αυτό το περιβάλλον, οι franchisees βρίσκονται στο επίκεντρο, καθώς οι franchisors εστιάζουν πλέον στην ενίσχυση της αποδοτικότητας και της οικονομικής απόδοσης κάθε σημείου του δικτύου.
-
Νέος FranchiseeΝέος FranchisorΣύμβουλοι Franchise
Η Σημασία του Average Unit Volume (AUV) για το Franchising
Συντάκτης: Παναγιώτης Γ. ΡουσόπουλοςΣυντάκτης: Παναγιώτης Γ. ΡουσόπουλοςΤο Average Unit Volume (AUV), ή αλλιώς ο μέσος όρος εσόδων ανά μονάδα, αποτελεί έναν κρίσιμο δείκτη για την αξιολόγηση της απόδοσης ενός franchise. Παρόλο που μπορεί να φαντάζει ως ένας απλός αριθμός, το AUV περιλαμβάνει πολυδιάστατες πληροφορίες που βοηθούν στην κατανόηση της υγείας ενός δικτύου, της επενδυτικής του αξίας και των προοπτικών ανάπτυξης. Στο παρόν άρθρο θα εξετάσουμε την έννοια του AUV, τη σημασία του, τις προκλήσεις που συνδέονται με τη χρήση του και τους τρόπους με τους οποίους οι franchisors και franchisees μπορούν να αξιοποιήσουν αυτόν τον δείκτη προς όφελός τους.
-
Franchise Best PracticesFranchiseeΝέος FranchiseeΝέος FranchisorΣύμβουλοι Franchise
Franchising 2025: 12 κλάδοι που διασφαλίζουν αποδοτικότητα, διάρκεια, ευκαιρίες συνεχούς ανάπτυξης αλλά και θετική κοινωνική συνεισφορά!
Συντάκτης: Παναγιώτης Γ. ΡουσόπουλοςΣυντάκτης: Παναγιώτης Γ. ΡουσόπουλοςΣε αυτό το άρθρο, θα εξερευνήσουμε δώδεκα κατηγορίες, κλάδους που είτε ήδη προσφέρουν εξαιρετικές ευκαιρίες franchise με αξία και κοινωνικό αντίκτυπο, όπου οι επενδυτές μπορούν να βρουν μια ισορροπία ανάμεσα στην οικονομική ανάπτυξη και την προσφορά στο κοινωνικό σύνολο είτε αποτελούν εξαιρετικό πεδίο δραστηριοποίησης νέων franchisors.
-
Franchise Best PracticesΝέος FranchiseeΝέος FranchisorΣύμβουλοι Franchise
Το κοινωνικό franchising (social franchising) ως εργαλείο ανάπτυξης και κοινωνικής συνεισφοράς
Συντάκτης: Παναγιώτης Γ. ΡουσόπουλοςΣυντάκτης: Παναγιώτης Γ. ΡουσόπουλοςΤο κοινωνικό franchising (social franchising) είναι μια καινοτόμος προσέγγιση που συνδυάζει τις αρχές του παραδοσιακού franchising με κοινωνικούς στόχους, με σκοπό την αντιμετώπιση κοινωνικών προβλημάτων, ενώ παράλληλα εξασφαλίζει οικονομική βιωσιμότητα.
-
Franchise Best PracticesFranchiseeManagementΝέος FranchiseeΣύμβουλοι Franchise
Η Σημασία των Προσωπικών Χαρακτηριστικών στην Επιλογή Franchisee: Η Προσέγγιση της The Franchise Co.
Συντάκτης: Παναγιώτης Γ. ΡουσόπουλοςΣυντάκτης: Παναγιώτης Γ. ΡουσόπουλοςΗ επιλογή των κατάλληλων franchisees αποτελεί έναν από τους πιο κρίσιμους παράγοντες για την επιτυχία και την ανάπτυξη ενός δικτύου franchise. Η απόφαση ενός franchisor να εμπιστευτεί έναν franchisee δεν είναι απλώς μια οικονομική συναλλαγή, αλλά μια μακροχρόνια συνεργασία που μπορεί να καθορίσει την πορεία ολόκληρου του δικτύου..
-
Franchise Best PracticesFranchise ExcellenceFranchiseeLeadership
Εταιρική Κοινωνική Ευθύνη (CSR) και Franchising: Μία Σύγχρονη Συνεργασία
Συντάκτης: Παναγιώτης Γ. ΡουσόπουλοςΣυντάκτης: Παναγιώτης Γ. ΡουσόπουλοςΗ Εταιρική Κοινωνική Ευθύνη (CSR) έχει εξελιχθεί σε έναν κρίσιμο παράγοντα της σύγχρονης επιχειρηματικής στρατηγικής, και η σημασία της στον τομέα του franchising αυξάνεται με γοργούς ρυθμούς. Στα The Franchise Success Awards έχουμε αναδείξει τη σημασία της CSR στο Franchising, προβάλλουμε και ενθαρρύνουμε πρωτοβουλίες και τις καλές πρακτικές υπογραμμίζοντας και τα οφέλη της αλλά και τις προκλήσεις που αντιμετωπίζουν οι επιχειρήσεις. Παράλληλα, αυτές οι ενέργειες εταιρικής κοινωνικής ευθύνης, ενισχύουν την αξία του brand αλλά και του δικτύου συνολικά, προσφέροντας εργαλεία αναγνωρισιμότητας αλλά και ταχύτερης διείσδυσης των franchisees στις τοπικές τους κοινωνίες.
-
Franchise Best PracticesManagementΝέος FranchisorΣύμβουλοι Franchise
Δίκτυα Franchise: Αναπτυξιακό Τέλμα και Πώς να το Αποφύγετε
Συντάκτης: Παναγιώτης Γ. ΡουσόπουλοςΣυντάκτης: Παναγιώτης Γ. ΡουσόπουλοςΗ ετήσια έρευνα για το Franchising 2024, του Franchise Success Media Group στην Ελληνική…
-
Franchise Best PracticesFranchise ExcellenceLeadershipManagementΣύμβουλοι Franchise
Ηγεσία και αποδοτικότητα σε ένα δίκτυο Franchise
Συντάκτης: Παναγιώτης Γ. ΡουσόπουλοςΣυντάκτης: Παναγιώτης Γ. ΡουσόπουλοςΣε μια εποχή συνεχών αλλαγών, όπως αυτή που διανύουμε, το μοντέλο ηγεσίας που ασκείται…
-
Franchise Best PracticesΝέος FranchiseeΝέος FranchisorΠολυκάναλη ΑνάπτυξηΣύμβουλοι Franchise
Εταιρείες Συμβούλων Franchise και Franchise Brokers: Διαφορές Ρόλων και Προτεραιοτήτων
Συντάκτης: Παναγιώτης Γ. ΡουσόπουλοςΣυντάκτης: Παναγιώτης Γ. ΡουσόπουλοςΟ κόσμος των συστημάτων franchise μπορεί να είναι περίπλοκος και απαιτητικός, ιδιαίτερα όταν πρόκειται…